Nakupovanie

Výmena

Nesedí ti veľkosť? Nevadí, môžeš si vytvoriť novú objednávku, do poznámky napísať číslo starej a tu starú nám poslat späť s vyplneným číslom novej objednávky. Novú objednávku zvol ako platbu prevodom na účet - určite ju neplať

Postup výmeny

  1. Nepoužitý tovar vlož do pôvodnej krabice spolu s faktúrou.
  2. Krabicu zabaľ do obalovej fólie, papiera, igelitovej tašky či väčšej krabice. Prosím neprelepuj originálnu krabicu.
  3. Zabalený tovar odošlite do nášho skladu na adrese:
    Footshop s.r.o. - FROGMAN s.r.o.,
    P.O.BOX 901,
    Detašované pracovisko - Sihoť, 911 01, Trenčín,
    Slovenská republika, alebo prineste osobne do nášho obchodu na adrese Panorama City,
    Landererova 8, Bratislava

    Dôležité upozornenie
    • Tovar neposielajte na dobierku ani ako balík na poštu - nebude prevzatý.
    • Prosím, nenoste tovar do skladu.
    • Odporúčame tovar zaslať doporučene a poistiť.
  4. Vytvorte si prosím novú objednávku (čím si model zarezervujete) a do poznámky uveďte, že je to náhrada a číslo Vašej pôvodnej objednávky. Po prijatí topánok vykonáme kontrolu tovaru a budeme Vás informovať e-mailom o očakávanom termíne vybavenia.

Podmienky výmeny

  • Tovar je nutné vrátiť do 30tich dní od jeho prevzatia.
  • Tovar musí byť nenosený a schopný ďalšieho predaja.
  • Tovar musí byť nenosený a schopný ďalšieho predaja.
  • Tovar nesmie byť z Vašej strany akokoľvek poškodený alebo znehodnotený.
Naše odporučenie

Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru. Pokiaľ bude balík stratený alebo znehodnotený pri preprave, budete môcť balík s podacím lístkom vyreklamovať a získať tak svoje peniaze späť.

Máš nejaké otázky?

Sme tu pre teba.