FAQ

Moja veľkosť je vypredaná čo mám robiť?
Klasické kúsky ako napríklad Vans Old Skool sa snažíme doskladňovať pravidelne. Presný termín ti ale bohužiaľ nepovieme, pretože závisí na výrobcovi a značke. Modely ako napríklad Nike Dunk, Nike Air Force alebo Nike Air Max znovu naskladnené nebývajú, pretože sa jedná o limitované edície. Každopádne pri každom modeli nám môžeš nechať svoj email a my ti pošleme upozornenie, ak sa tvoj vysnívaný kúsok naskladnil.
Kedy mi dorazí objednávka?
Chápeme, že chceš svoju objednávku dostať čo najskôr a urobíme všetko preto, aby sa k tebe dostala rýchlo. Akonáhle objednávku odošleme zo skladu, na email ti dorazí sledovacie číslo, pod ktorým svoju zásielku dohľadáš a zistíš, kde sa aktuálne nachádza. Ak máš pocit, že sa tvoja objednávka stratila, prípadne jej doručenie trvá dlho, môžeš nám prostredníctvom e-mailu, Facebooku či telefonicky nadiktovať číslo svojej objednávky a my situáciu preveríme.
Ako môžem zrušiť objednávku?
Ak u nás máš účet, stačí, keď si na profile vyberieš objednávku, ktorú chceš zrušiť a tlačidlom v dolnom pravom rohu ju zrušíš. Keby si chcel odobrať len jeden produkt z tvojej objednávky, môžeš ho odobrať tlačidlom pod produktom. Ak bola objednávka zaplatená vopred, peniaze za zrušený tovar či objednávku Ti obratom vrátime. Bez účtu však musíš kontaktovať našu Zákaznícku podporu, ktorá Ti so zrušením pomôže. Nezabudni však, že objednávku je možné zrušiť a upravovať iba pred jej odoslaním.
Objednal/a som si veľkosť 37,5. Prečo mám v potvrdení objednávky číslo 8,5?
Na webe zobrazujeme produkty v EUR a US veľkosti. Výrobcovia udávajú veľkosti topánok podľa US veľkostnej tabuľky, túto veľkosť vidíš na faktúre alebo v potvrdzovacom e-maile. Veľkosti si môžeš preveriť vo veľkostnej tabuľke alebo priamo s nami cez e-mail, chat, Facebook alebo telefonicky - budeme potrebovať číslo tvojej objednávky.
Prečo som ešte nedostal moju objednávku?
Ak už mala byť tvoja objednávka u teba doma, tak sa nám prosím ozvi čo najskôr. Je možné, že sa cestou k tebe niekde zatúlala. Kontaktujeme dopravcu a skúsime zistiť čo sa stalo, v prípade ak by bola definitívne stratená, obratom odošleme novú objednávku, prípadne vrátime peniaze.
Kde nájdem sledovacie číslo zásielky?
Sledovacie číslo balíka ti príde automaticky v e-maile o odoslaní. Ak by si náhodou toto číslo neobdržal, prípadne by nefungovalo ozvi sa nám - budeme potrebovať kód tvojej objednávky.
Kedy mi dorazí moja objednávka?
Rozumieme ti, aj my by sme chceli mať objednané tenisky hneď na sebe! Objednávky väčšinou expedujeme na druhý pracovný deň. Čas dopravy záleží na vyťaženosti dopravcu. Obvyklá doba doručenia pri GLS a Packeta je 2 až 3 pracovné dni.
Kedy dostanem dopravu zadarmo?
Stačí keď tvoj nákup dosiahne hodnotu 125 eur a vyberieš si ako dopravcu Packetu a platbu vopred kartou. Doprava je potom na nás. Doručenie prostredníctvom GLS je spoplatnené, rovnako ako poplatok za platbu na dobierku, ktorý číní 1 euro..
Ako môžem uhradiť svoju objednávku?
V našom eshope môžeš platiť kartou, prostredníctvom Apple pay, uplatniť voucher alebo si objednávku môžeš nechať poslať na dobierku.
Zasielate tovar na dobierku?
Áno, objednávky s doručením na Slovensko zasielame aj na dobierku.
Je pre mňa platba vopred bezpečná?
Samozrejme. Ak by ti niečo z tvojej objednávky nesadlo alebo by sa náhodou niečo stalo s tvojím balíkom tak ti vrátime peniaze.
Pri teniskách sa píše, že sa riadia pánskymi veľkostnými tabuľkami, môžem si ich kúpiť ak som žena?
Mužské alebo ženské? Záleží len na vkuse! Jediná vec na čo si musíš dávať pozor, je veľkostná tabuľka. Najideálnejšie je riadiť sa podľa EUR veľkostí, ktoré bývajú takmer vždy identické ako pri pánskych, tak aj dámskych veľkostiach.. Ak si niečím nie si istý, neváhaj nám napísať.
Môžem si vytvoriť objednávku aj bez registrácie?
Registrácia nie je povinná a všetky informácie ohľadom tvojej objednávky obdržíš emailom. Pokiaľ sa rozhodneš vytvoriť si účet, budeš mať pohromade všetky svoje objednávky a budeš ich mať trošku prehľadnejšie. Navyše registráciou získaš množstvo výhod, viac info o výhodách Footshop Clubu nájdeš tu.
Ako je možné, že nevidím svoju objednávku vo svojom účte, ktorý som si pred chvíľou vytvoril?
Pokiaľ si si objednávku vytvoril bez registrácie alebo bez prihlásenia do tvojho účtu, tak sa tam bohužiaľ neobjaví. Spätne nevieme pridávať objednávky do účtu, ale všetky informácie ohľadom vytvorenej objednávky ti dorazia e-mailom.
Za akú dobu mi budú vrátené peniaze, pokiaľ vrátim tovar späť?
Akonáhle obdržíme tovar na sklade, tak ti zašleme potvrdenie e-mailom, peniaze potom vraciame obvykle do 7 pracovných dní, snažíme sa samozrejme čo najskôr. Ak by si to chcel formálne: V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. VI.3. obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim. V prípade uhradenia tovaru na dobierku budú peňažné prostriedky vrátené na bankový účet v ostatných prípadoch budú vrátené rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal.
Bol mi doručený poškodený tovar, ako mám teraz postupovať?
Veľmi sa ospravedlňujeme. Toto by sa určite nemalo diať a tovar ti samozrejme vymeníme (podľa dostupnosti na sklade), prípadne vrátime peniaze. Ozvi sa prosím telefonicky alebo prostredníctvom emailu našej zákazníckej podpore.